HI TROLLERS, WELCOME TO JUSTIN 'S MUSIC BLOG. PLS DO TAG MY TAGBOX XD
I AM BACK!!!!
Saturday, August 14, 2010 @ 3:21 PM

YO TROLLERS~~~~~~:D
DID YOU ALL MISS ME? [i guess not]
Finally somehow recovered enough to let me post here
Still got cough and the cough is bad enough...

So well this period of time i only manage to receive like 4 emails...
Come on trollers,this is just PA~~~~THE~~~~TIC > . <
Following up this email...sent by chelle
I am kinda lazy to write out what she say so i jitao copy out faster hahahahhahsXD

"he seemed to be my bro. he always be by my side when i was feeling down..
he will encourage me in any way.
he is good to me at all times.
but i think he has feeling for me. but im attach.
i wanted to say sorry and thanks to him.
i hope he would find his happiness soon. and also i hope he can stay happy always.
thanks BRO ! "

Her msg here is simple..."DUN BE GOOD GUYS...NO GOOD ENDING"
Basically another song dedication to this bro of hers [Cheer up dude]
True love is giving up someone you love [ YA RIGHT THATS BULLSHYT!!!!! FTW!!!! ]
The song is another chinese song -.-''' again....LIKE SERIOUSLY TROLLERS I AINT RACIST
Song is TADA!!!



Name : 謝謝你的溫柔
Artist : S.H.E 飛輪海
Lyrics:
S.H.E:谢谢你如此温柔
S.H.E:捧着爱情静静等候
S.H.E:我双手
S.H.E:其实同样在颤抖

S.H.E:但我能给你什么
S.H.E:我只是一个他遗忘
S.H.E:心被一扫而空

S.H.E:我会把你种在我心中
S.H.E:也许某天会终于
S.H.E:再次长出一个梦

飞轮海:不知道 不明了 不想要
飞轮海:为什么 我
飞轮海:明明是想靠近
飞轮海:却孤单到黎明
飞轮海:不知道 不明了 不想要
飞轮海:为什么 我
飞轮海:那爱情绮丽
飞轮海:总是在孤单里
飞轮海:再把我最好爱给你

S.H.E:谢谢你如此温柔
S.H.E:点着笑容灯火
S.H.E:只温暖而不打扰我寒冬

S.H.E:还没决定往哪走
S.H.E:才所以不能答应你陪我
S.H.E:怕你会变成我

S.H.E:我会把你种在我心中
S.H.E:也许某天会终于
S.H.E:再次长出一个梦

飞轮海:不知道 不明了 不想要
飞轮海:为什么 我
飞轮海:明明是想靠近
飞轮海:却孤单到黎明

飞轮海:不知道 不明了 不想要
飞轮海:为什么 我
飞轮海:那爱情绮丽
飞轮海:总是在孤单里
飞轮海:再把我最好爱给你

飞轮海:不知道 不明了 不想要
飞轮海:为什么 我
飞轮海:明明是想靠近
飞轮海:却孤单到黎明

飞轮海:不知道 不明了 不想要
飞轮海:为什么 我
飞轮海:那爱情绮丽
飞轮海:总是在孤单里
飞轮海:再把我最好爱给你

S.H.E:谢谢你如此温柔
S.H.E:点着笑容灯火
S.H.E:只温暖而不打扰我寒冬
S.H.E:还没决定往哪走
S.H.E:才所以不能答应你陪我
S.H.E:怕你会变成我

Links :
Download song [Right Click Save As] Disclamer : Abit slow LOL
Email to me if you wan your song up : bullshyt@live.com

Labels: